TikTok nie tylko zmienia to, co oglądamy – chce też zmienić to, jak kupujemy. Platforma wkracza w świat logistyki dzięki TikTok Fulfillment Center. W artykule analizujemy, na czym polega ten nowy model: TikTok zamierza przejąć przechowywanie, pakowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na swojej platformie, podobnie jak robi to Amazon. Co to oznacza dla branży? Omawiamy potencjalne korzyści dla sprzedawców (szybsza dostawa, uproszczona obsługa) oraz wyzwania, jakie TikTok rzuca tradycyjnym firmom fulfillment. Czy czeka nas nowy standard w realizacji zamówień internetowych?
Jak odkryć i wykorzystać potencjał produktu na rynkach zagranicznych?
Co oznacza potencjał produktu? Potencjał produktu to zdolność wyrobu do zdobycia zainteresowania klientów, spełnienia ich oczekiwań i wygenerowania zysków na określonym rynku. Ocena potencjału nie powinna opierać się wyłącznie na jakości produktu, ale także na jego dopasowaniu do potrzeb i preferencji konsumentów, możliwościach adaptacji oraz przewagach konkurencyjnych. Ukryte sygnały potencjału produktu na rynku zagranicznym Jak zidentyfikować potencjał […]
6 faktów o Amazon Vine
Amazon Vine – co to jest i jak działa program recenzji na Amazon Amazon Vine to program przeznaczony dla sprzedawców, którzy chcą szybko uzyskać wiarygodne opinie o nowych produktach. Działa on w modelu „produkt za recenzję” – zaufani recenzenci (Vine Voices) otrzymują darmowe produkty od sprzedawców i w zamian wystawiają szczere, oznaczone etykietą „Amazon Vine” […]
Ile naprawdę zarabiasz na Amazonie?
Znasz swoje przychody ze sprzedaży na Amazonie. Ale czy wiesz, ile naprawdę zarabiasz na Amazonie – po uwzględnieniu wszystkich kosztów, opłat, zwrotów i kampanii reklamowych?




